Vizitor të dashur. Ju njoftojmë që kemi kaluar në një faqe tjetër ku aty mund ti gjeni të gjithë filmat e fundit me titra shqip. Nuk do të keni mundësi të shikoni më, në vetëm një link por do të keni mundësi të shikoni në më shume linke alternative. Tash e tutje ju njoftojmë të na vizitoni në faqen tonë të re: wWw.PlayMovi.Tk ose wWw.PlayMovi.AlterVista.Org

Recoil (2011)

[postlink] http://film-alb.blogspot.com/2012/03/recoil-2011.html[/postlink] http://www.youtube.com/watch?v=n3klhGEUebAendofvid
[starttext]



Përmbajtja e Filmit: Një polic vigjilant kthehet që ti kërkoj vrasësit e familjes së tij dhe të marr hak.

Regjisor: Terry Miles

Luajnë: Danny Trejo, Serinda Swan dhe Steve Austin

 

Shkarkoje Filmin: Depositfile | Rapidshare | Wupload | Filefactory | Fileserve | Bitshare

Shikoje Filmin Në: Veevr | Putlocker

Shikoje: Trailer

Më Shumë: Imdb

 [endtext]

Një Klikim i juaji është i mirëseardhur që të na ndihmoni me mirëmbajtjen e faqes, që ne të ju sjellim më shumë filma. Na Ndihmoni Duke Klikuar " Këtu " Ose Vetëm klikoni në banerin poshtë dhe pas klikimit, faqes së hapur nga baneri bëne close (X).

5 Komente:

Anonim tha...

a ka mundsi edh ene deposit file me i ngarku filmat se shum kadal po shkarkohen prej rapidshares

Film-ALB tha...

Depositfile, po i ben filmat delete nese nuk shkarkohen brenda 5 dite, prandaj e kemi ndalur se ngarkuari filma ne depostfile

Unknown tha...

admin a mun me ma qu ni link me shkarku filmin

Unknown tha...
Komenti u hoq nga autori.
Anonim tha...

ËSHTË E MREKULLUESHME TË FLASË TË MREKULLUESHME PËR DR DAWN. Unë jam Vanessa Canga. Kam pasur një bashkim të bukur me burrin tim dhe kam ndarë lumturinë, ngrohtësinë dhe dashurinë e vërtetë. Ne jetuam së bashku për 10 vjet dhe patëm dy fëmijë. Pak muaj më parë filluam të kishim probleme pafund dhe zënka të vazhdueshme. Shtëpia ishte plot me pakënaqësi dhe fëmijët e mi gjithmonë qanin duke na parë të ziheshim gjatë gjithë kohës. Më në fund, ai u largua dhe na ndërpreu të gjitha mjetet për të komunikuar me të. Bëra gjithçka që munda për ta rikthyer për shkak të asaj se sa shumë e doja, por pa dobi. DR DAWN më erdhi në ndihmë kur e kontaktova dhe më zbuloi se një grua qëndronte pas problemeve që kisha dhe ai më premtoi se do të më ndihmonte, gjë që e bëri kur ndoqa procedurat e tij të punës. Burri im u kthye në shtëpi tek ne dhe ne shpikëm gjëra. Ne jetojmë përsëri të lumtur së bashku. DR DAWN mund t'ju ndihmojë gjithashtu. kontakto me të përmes WhatsApp: +2349046229159
Email: dawnacuna314@gmail.com
*Nëse dëshironi të ribashkoheni me burrin/gruan tuaj.
*Nëse dëshironi të keni një martesë/marrëdhënie paqësore.
*Nëse keni nevojë për magji për të mbetur shtatzënë/shtatzënë.
*Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
*Nëse doni të hakmerreni/marrëni pronën tuaj.
*Nëse dëshironi magji promovimi.

Posto një koment

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))