Vizitor të dashur. Ju njoftojmë që kemi kaluar në një faqe tjetër ku aty mund ti gjeni të gjithë filmat e fundit me titra shqip. Nuk do të keni mundësi të shikoni më, në vetëm një link por do të keni mundësi të shikoni në më shume linke alternative. Tash e tutje ju njoftojmë të na vizitoni në faqen tonë të re: wWw.PlayMovi.Tk ose wWw.PlayMovi.AlterVista.Org

The Way Of The West (2011)

[postlink] http://film-alb.blogspot.com/2012/05/way-of-west-2011.html[/postlink] http://www.youtube.com/watch?v=KDJgGXeNqeMendofvid [starttext]

Përmbajtja e Filmit: Një ushtar i vetmuar ka ardhur në qytet për të pastruar krimin dhe korrupsionin pasi ka gjetur një njeri të pafajshëm të vdekur. Ndërsa vendoset në një shtëpi në qytet, ai zbulon një pafunësi veprimesh ilegale që zhvillohen prapa dyerve të mbyllura. Pasi zbulon njerëzit që fshihen prapa krimeve ai përgatitet për eliminimin e tyre në mënyrën më vicioze që ky qytet ka parë ndonjëherë.

Regjisor: Wyeth Clarkson

Luajnë: Andrew W. Walker, Jessica Paré dhe Earl Pastko

 

Shkarkoje Filmin: Freakshare | Uploaded | Bitshare | Uploading

Shikoje Filmin: Putlocker

Shikoje: Trailer

Më Shumë: Imdb

[endtext]

Një Klikim i juaji është i mirëseardhur që të na ndihmoni me mirëmbajtjen e faqes, që ne të ju sjellim më shumë filma. Na Ndihmoni Duke Klikuar " Këtu " Ose Vetëm klikoni në banerin poshtë dhe pas klikimit, faqes së hapur nga baneri bëne close (X).

1 Komente:

Anonim tha...

aadmin ju lumt per punen qe po e bon hallall ju koft ,,,, admin e di se jam ba monoton por a mundesh titrat mi vendos njerin rresht nen shirit te zi e tjetrin ma nalt ,,,, tregom nese mundesh ashtu osht perfekt ,,,, une vdes per filma western por vetem shkaku i titrave jan shum nalt spo muna me shkarku ,,,,, te lutem nese mundesh tregom ,,,,,,, nese nuk mundesh ,,,, merre programin ,,,,format factory ,,,, me ket program i vendos nen shirit te zi ,,,, nese i rregullon edhe titrat do te jesh ma i miri ne vend ,,, dhe te premdoj se do ti kesh se pak 100 usera vetem nga un oki klm

Posto një koment

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))